تبلیغ تا تصمیم: داستان کمپین برگزیت

6 اسفند 1403
|


تا حالا به این فکر کردید که چطور یه کمپین رسانه‌ای می‌تونه یه ملت رو به انتخابی خاص هدایت کنه؟ توی این کارگاه، می‌خوایم با هم بررسی کنیم که چطور کمپین برگزیت (خروج انگلستان از اتحادیه اروپا) ساخته شد و رسانه‌ها چطور تونستن نظر مردم رو به سمت رای مثبت برای خروج سوق بدن. از استراتژی‌های تبلیغاتی گرفته تا تأثیر رسانه‌ها در تغییر افکار عمومی، همه این‌ها رو به زبان ساده و با مثال‌های واقعی بررسی می‌کنیم.

اگر دوست داری بدونی چطور رسانه‌ها می‌تونن به انتخاب‌های بزرگ عمومی جهت بدن، این کارگاه برای تو ساخته شده!


نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.